کارگاه آموزشی گردشگری و حفاظت از میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و حفاظت از میراث‌فرهنگی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، باقر صفرزاده گفت: این کارگاه آموزشی بابیان تجربیات علمی و تجربی کارشناسان و باهدف افزایش سطح دانسته‌های شرکت‌کنندگان در روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ الی ۱۵ در سالن جلسات دانشکده گردشگری واقع در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهی از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صادر می‌شود، افزود: کارگاه آموزشی گردشگری و حفاظت از میراث‌فرهنگی توسط انجمن علمی گردشگری دانشگاه سمنان و با همکاری دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان و اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور محسن قاسمی کارشناس باستان‌شناسی، باقر صفرزاده فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و محمدحسین افرادی کارشناس یگان حفاظت و گردشگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402091901009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha