حضور پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن‌بازار

پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته پژوهش و فناوری، در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن‌بازار به ارائه دستاورهای پژوهشی این مرکز می‌پردازد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری یکساله پژوهشگاه، در حوزه‌های معاونت‌ها، انتشارات، پژوهشکده‌ها و گروه‌های پژوهشی در غرفه این مرکز به نمایش درآمده است.

تازه‌های نشر(کتاب و نشریه)، نمایه‌های پژوهشی، نقشه‌های پراکندگی جغرافیایی طرح‌های پژوهشی، گزارش طرح‌های پژوهشی، گزارش آزمایشگاه‌ها، خدمات مشاوره‌ای، محصولات فناوری و کاربردی‌سازی و نمایش فیلم معرفی دستاوردهای پژوهشی محتوای عرضه شده پژوهشگاه در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن‌بازار است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری 20تا ۲۲ آذر ۱۴۰2 برقرار است و فعالان این حوزه دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند.

در برگزاری این نمایشگاه دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مشارکت دارند و شعار بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha