شهر نمونه گردشگری رامسر برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از آمادگی و برنامه‌ریزی این شهر گردشگری برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲با اشاره به افزایش بیش از ۵۰ واحد بوم‌گردی که خود نقطه قوتی برای شهرستان رامسر است، افزود: بیش از ۸۰۰ واحد خانه مسافر جدید که همگی از قابلیت‌های استاندارد برخوردارند نوروز آتی خدمات گردشگری ارائه می‌دهند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از اضافه شدن یک هتل و رستوران بین‌راهی در تاسیسات گردشگری خبر داد و تصریح کرد: چهار دفتر خدمات گردشگری تا قبل از نوروز افتتاح می‌شود و به گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌کند

او در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد: ظرفیت‌سازی برای بهرمندی از اقتصاد پاک گردشگری در دستور کار این اداره قرار دارد و در نظر داریم در نوروز ۱۴۰۳ با کمک بیش از ۵۰ متخصص و راهنمای گردشگری تجربه متفاوتی نسبت به گذشته برای گردشگران رقم بزنیم.

سحرخیز گفت: شهرستان نمونه گردشگری رامسر در غربی‌ترین نقطه استان سرسبز مازندران قرار دارد و با داشتن جاذبه‌های متعدد طبیعی و زیرساختی دارای ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار نفر شب اقامت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha