برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی کسب و کار ویژه هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان گیلان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی آنلاین در زمینه کسب و کار برای هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، مصطفی خانعلی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه‌ همکاری فی‌مابین این اداره‌کل با اتاق بازرگانی گیلان و به منظور توانمندسازی هرچه بیشتر هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان، از مهرماه تا کنون، هشت دوره آموزشی تخصصی رایگان بصورت آنلاین برگزار شد و در پایان هر دوره شرکت‌کنندگان گواهینامه دریافت کردند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار تاکید کرد: هنرمندان و تولیدکنندگان با حضور در کارگاه‌های آموزشی، علاوه بر آشنایی با فضای تجاری می‌توانند با روش‌های کسب درآمد آشنایی بیشتری پیدا کنند که این امر در افزایش تولید و درآمد آنها تاثیر بسزایی دارد.

او افزود: این کلاس‌ها با هدف افزایش اطلاعات هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در زمینه تجارت، منبع‌یابی در بازاهای داخلی و خارجی، رونق کسب و کارها در زمان رکود اقتصادی، افزایش سوددهی، برخورد با مشتریان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha