شهرستان سرایان قابلیت‌های زیادی در جذب گردشگر دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه شهرستان سرایان این شهرستان را دارای قابلیت‌های زیادی در جذب گردشگر دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه‌های سه‌گانه اداره‌کل در یک سال اخیر، به تاثیرات صنعت گردشگری بر بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: گردشگری می‌تواند در کنار صنعت و کشاورزی در ارتقاء سطح کیفی زندگی تاثیر گذاشته و از بیکاری بکاهد بطوری‌که موجب توزیع عادلانه و یکنواخت درآمد در جامعه شده و ارزش افزوده را بیافزاید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، شهر سرایان را یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری استان دانست که قابلیت‌های زیادی در جذب گردشگران و مسافران دارد و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان،این گردشگران و مسافران بیشتر خواهند شد.

حجت‌السلام  غلامرضا مرتضایی‌نیا امام جمعه شهرستان سرایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در سرایان، خواستار ادامه این روند و تلاش در جهت توسعه گردشگری شهرستان شد.

او  در ادامه در خصوص بناهای تاریخی و ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان سخنانی ایراد کرد و از حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سفر ایشان به این شهرستان تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha