برگزاری نشست تشکل‌های گردشگری قم

نشست تشکل‌های گردشگری استان قم، با موضوع ارتقای خدمات گردشگری و حضور فعال در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته (تهران) برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، این نشست روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد و اعضای جلسه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره حضور فعال و پررنگ استان قم در نمایشگاه مذکور ارائه کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در این نشست به ظرفیت و توانمندی این استان در زمینه توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های قم برای پذیرایی هر چه بهتر از زائران و گردشگران اشاره کرد.

علیرضا ارجمندی، حضور استان قم در این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای ارائه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و نیز معرفی جاذبه‌های گردشگری قم به عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه مذکور دانست.    

او خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با همکاری، مشارکت، انسجام و تعامل بیش‌ازپیش بتوانیم در راستای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی استان قم گام‌های محکمی برداریم و زمینه‌ساز رشد صنعت گردشگری استان بشویم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی وابسته در تهران با حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.irantourismshow.com مراجعه کنند و یا در تهران با شماره تلفن ۲۲۷۴۸۷۳۹ با پیش‌شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110500290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha