افتتاح یک اقامتگاه بوم‌گردی در سرایان

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان از افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی بی‌بی حجیه سرایان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، تقی عیدی گفت: با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان سرایان و جمعی از مسئولین شهرستان، اقامتگاه بوم‌گردی بی‌بی حجیه سرایان روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ افتتاح شد.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان  افزود: شاخه طبیعت‌گردی رو به رشدترین بخش صنعت گردشگری است و در این بین اقامتگاه‌های بوم‌گردی که سهم بسزایی از گردشگری را به خود اختصاص داده از ظرفیت‌های مهم برای جذب گردشگران در کشور به شمار می‌رود.

عیدی گفت: اقامتگاه بوم‌گردی بی بی حجیه در زمینی با مساحت ۲۵۰ مترمربع و با زیربنایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرایان و با استفاده از تسهیلات بانک توسعه و تعاون افتتاح و از این پس آماده پذیرایی از میهمانان گردشگران شهرستان است.

عیدی افزود: اقامتگاه بوم‌گردی بی‌بی حجیه دارای سه اتاق و دو سوئیت و به طور کلی بیش از ۵۰ نفر ظرفیت اسکان این اقامتگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha