۱۰ بسته سرمایه‌گذاری سیستان وبلوچستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران ارائه می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان از عرضه ۱۰ بسته ویژه سرمایه‌گذاری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان، رضا گنجعلی اظهار کرد: نبود بسته‌های سرمایه‌گذاری مدون و دارای جزئیات کامل برای ارائه به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی یکی از مواردی بود که در آسیب‌شناسی های انجام شده به آن رسیدیم و سعی شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان افزود: در همین راستا با ایجاد کارگروه و کمیته‌های تخصصی، تمامی ظرفیت‌های موجود در استان مورد ارزیابی قرار گرفت و مکان‌هایی که امکان سرمایه‌گذاری داشته و برای بخش خصوصی نیز صرفه اقتصادی دارد را تهیه و تدوین کردیم.

او ادامه داد: یکی از مواردی که در تهیه بسته‌ها مدنظر قرار گرفت، ایجاد رونق در منطقه و کاهش نرخ بیکاری برای بومیان بود که هم رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد هم در معرفی ظرفیت‌ها و توسعه صنعت گردشگری موثر باشد که برای تحقق این مهم تمامی جزئیات در بسته‌های سرمایه‌گذاری قید شده است.

به گفته گنجعلی، به منظور سهولت ارائه و بررسی دقیق‌تر توسط سرمایه‌گذار، این ۱۰ بسته در قالب موشن‌گرافی های حرفه‌ای همراه با ریز جزئیات، ظرفیت‌های موجود، فاصله‌ تا اماکن درمانی، انتظامی و فرودگاهی و دسترسی های جاده‌ای و تفریحی و خرید آمده است و فردی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشد با مشاهده این موشن‌گرافی به راحتی تمامی اطلاعات مدنظر خود را دریافت کرده و تصمیم‌گیری برای آنها آسان می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: موشن گرافی این بسته‌ها توسط روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل تهیه شده و برای اولین بار در نمایشگاه بین‌اللملی تهران به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در تهران آغاز بکار می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha