دستورالعمل اجرایی ستاد امر به معروف مازندران تدوین می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، اظهار کرد: اولین اقدام پس از تغییر رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، تدوین دستورالعمل اجرایی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، غلام‌رضا عبدی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در نشست علمی تخصصی معاونت علمی مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به که به میزبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر تغییر کرده است، اولین اقدام پس از تغییر رویکرد را تدوین دستورالعمل اجرایی عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ادامه داد: این ستاد تمام موضوعات جامعه را شامل می‌شود و برای پیگیری و رفع آنها برنامه‌ریزی می‌کند.

او یکی از چالش‌های امروز را جامعه خواهی عنوان کرد و افزود: باید پاسخگوی نیاز و مطالبات مردم باشیم.

عبدی آسیب‌شناسی و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را دو دستورکار مهم این ستاد عنوان و تصریح کرد: باید پاسخگوی مطالبات مردم ومسئولین ستاد باشیم و برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

حضور پررنگ امر به معروف و نهی از منکر در سواحل مازندران

همچنین دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این نشست با اشاره به گستردگی مازندران و ورود جامعه هدف به این استان گفت: مازندران به دلیل داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف همچون سواحل دریا، دشت و جنگل بیشترین مسافر و گردشگر را دارد.

حجت الاسلام سید محمود هاشمی تصریح کرد: باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سواحل و مکان پر تردد حضور پررنگ داشته باشد.

در این نشست در حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران حسین ایزدی به‌عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و حجت الاسلام سید محمود هاشمی به‌عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این اداره‌کل منصوب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha