باید ظرفیت‌های گوناگون گردشگری قم را به زائران معرفی کنیم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: علاوه بر گردشگری زیارت، ضرورت دارد تا سایر ظرفیت‌های گردشگری شهر قم را به زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) معرفی کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد، روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: چند سال است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به همراه سایر مجموعه‌های شهرداری قم حضور خوبی در این نمایشگاه دارند.

او با بیان این که همکاری این سازمان با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سال ۱۴۰۰ شروع شده است، ادامه داد: الحمدلله هر سال این همکاری بهتر شده است و هر سال با ظرفیت‌ بیش‌تری در این نمایشگاه حضور می‌یابیم.

او اظهار کرد: نکته مهم و اساسی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، معرفی ظرفیت‌های گوناگون استان‌ها در این بخش است و به طور حتم اگر بتوانیم به بهترین شکل قم را در این زمینه معرفی کنیم، از جنبه‌های مختلف این مسأله برای قم آورده دارد.

طباطبایی‌نژاد با بیان این که شرکت در نمایشگاه مذکور موجب شناخت بیش‌تر از شهر قم می‌شود، افزود: لازم است که پیوست‌های گردشگری زیارت را تکمیل کنیم تا سایر ظرفیت‌های گردشگری قم را نیز به زوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) معرفی نماییم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای بازدید عموم دائر است و غرفه استان قم در سالن ۳۸B قرار دارد.   

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha