ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری قم نیازمند معرفی هستند

مدیرکل امور بین‌الملل و روابط‌عمومی شهرداری قم گفت: آن چه از قم در ذهن مردم وجود دارد، بیشتر جنبه‌های مذهبی آن است، ولی ناگفته‌خا و ظرفیت‌های مغفول مانده قم بسیار بیشتر از چیزی است که تاکنون معرفی شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی کلانترزاده روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: قم در حوزه گردشگری یک شهر با ظرفیت‌های استثنایی است و باید در حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری، میراث و تاریخی شاهد رونق بیش‌تری باشیم.

مدیرکل امور بین‌الملل و روابط‌عمومی شهرداری قم گفت: قم یک شهر با داشته‌های فرهنگی، مذهبی، معنوی، سیاسی و گردشگرپذیر است و در این بین باید ویژگی‌های مختلف این شهر به خوبی در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود.

او خاطرنشان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت خوبی را برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری قم به وجود آورده است.   

کلانترزاده اضافه کرد: لازم است که به منظور معرفی مراکز گردشگری و تفریحی شهر قم، از این فرصت بیش از گذشته استفاده کنیم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای بازدید عموم دائر است و غرفه استان قم در سالن ۳۸B قرار دارد.   

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha