افزایش رضایت‌مندی، رویکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی میان‌راهی و گردشگری خراسان رضوی

رئیس انجمن مجتمع‌های خدمات رفاهی میان‌راهی و گردشگری خراسان رضوی گفت: رویکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی میان‌راهی و گردشگری خراسان رضوی افزایش رضایت‌مندی زائران و مسافران است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی فرهاد پیام‌عسکری در حاشیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با اعلام این خبر افزود: با توجه با تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ارتقای کیفیت خدمات در جاده‌ها، این موضوع در مجتمع‌های خراسان رضوی نیز در اولویت قرار گرفته است.

رئیس انجمن مجتمع‌های خدمات رفاهی میان‌راهی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته خراسان رضوی در زمینه ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازمندی‌های زائران و مسافران جزو استان‌های برتر است.

پیام‌عسکری یاد آور شد:  استان خراسان رضوی بیش از ۵۷ مجتمع خدمات رفاهی میان‌راهی و گردشگری فعال دارد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برگزار شد.

غرفه خراسان رضوی در سالن B۳۸ ‌ پذیرای بازدیدکنندگان بود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601958
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha