برگزاری مراسم استقبال از بهار در رشت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان و بهار در رشت، در روزهای آتی برگزار و با اجرای موسیقی محلی و آئین‌های سنتی همراه خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ای که در روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد، هر کدام از مدیران معاونین و مدیران ستادی در حوزه خود به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در جهت استقبال از بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی پرداختند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: با برگزاری برنامه‌های آیینی و سنتی، پخت غذاهای محلی، ایجاد نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و برگزاری موسیقی‌های سنتی در مراکز گردشگری در سطح شهر و روستاهای شهرستان به استقبال بهار ۱۴۰۳ خواهیم رفت.

او با اشاره به همزمان تاکیدات وزیر میراث‌فرهنگی در اجرای متفاوت‌تر برنامه‌های ستاد خدمات سفر امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: سعی خواهیم کرد برنامه‌های امسال را جذاب‌تر و متفاوت‌تر از سال های قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121200519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha