جلسه هماهنگی رستوران‌های بین‌راهی شهرستان سرخه برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه گفت: جلسه هماهنگی رستوران‌های بین‌راهی شهرستان سرخه با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز و ماه رمضان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حسن عربی روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: با هدف برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، گردشگران و زائران امام رضا(ع) در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ در شهرستان سرخه، جلسه هماهنگی رستوران‌های بین‌راهی شهرستان سرخه برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه در این جلسه بابیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) یکی از اولویت‌های همیشگی حوزه خدمات‌رسانی در شهرستان سرخه است، افزود: تلاش شود تا در بازه زمانی ماه رمضان و ایام نوروز خدمات‌دهی مطلوب برای زائران امام رضا (ع) انجام شود.

عربی گفت: لازم است تا تمامی رستوران‌های بین‌راهی در اسرع وقت نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری و نصب نرخ نامه معتبر اقدام کنند.

او افزود: تمامی واحدها نسبت به نصب برچسب نرم افزار جامع گردشگری پارکوپلو در مجموعه خود برای سهولت دسترسی مسافران برای رفع نیازهای سفر خود در این استان و نصب تلفن شکایات در سرویس‌های بهداشتی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha