لزوم آماده‌باش تمامی دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران و زائران در استان سمنان

استاندار سمنان از لزوم آماده‌باش تمامی دستگاه‌ها برای استقبال از مسافرین و زائرین در استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان که روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: با توجه به آغاز مسافرت‌ها تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی و انتظامی برای استقبال از مسافران و ارائه خدمات مطلوب به زائران، در استان سمنان از آمادگی کامل برخوردار باشند.

استاندار سمنان افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان و کاهش تصادفات جاده را دو وظیفه مهم این ستاد دانست و افزود: دستگاه‌های مربوطه از تمامی توان خود برای کاهش تصادفات در استان سمنان استفاده کنند تا چالشی برای مسافران در استان به وجود نیاید و همیشه خاطره‌ای خوش از این استان در ذهنشان نقش ببندد.

او گفت: دهیاری‌های در مسیر همانند سال گذشته با حضور ماشین‌های چراغ گردان در کنار محورهای مواصلاتی در کاهش تصادفات جاده‌ای ایفای نقش کنند.

هاشمی افزود: بابیان اینکه باید بازرسی‌ها برای آماده بودن مجتمع‌های رفاهی، سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، پارک‌ها و… انجام‌شده باشد، گفت: نیاز است تا همواره نظارت و بازرسی از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی در مسیر مسافران و زائران، پارک‌ها و تمام اماکنی که مسافرین می‌توانند اسکان کنند افزایش یابد تا به نحو احسنت از زائران امام رضا (ع) در استان سمنان مهمان‌نوازی شود.

استاندار سمنان افزود: در راستای ایجاد شورونشاط اجتماعی باید دستگاه‌های متولی فرهنگی با محوریت فرمانداری‌ها برنامه‌های فرهنگی و شاد را در طی ایام نوروز و ماه رمضان با رعایت شئونات ماه رمضان در نوروزگاه های استان سمنان اجرا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha