عملیات آسفالت مسیر مجتمع گردشگری سدکنگیر ایوان ایلام آغاز شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از آغاز عملیات پروژه آسفالت مسیر مجتمع گردشگری تفریحی کیان واقع در سدکنگیر شهرستان ایوان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات آسفالت راه‌دسترسی به مجتمع گردشگری کیان واقع در سدکنگیر شهرستان ایوان به طول 600 متر با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه با اعتبار تخصیص یافته عملیات بهسازی جاده در حال انجام است، تصریح کرد: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

او تصریح کرد: این طرح با اشتغال‌زایی مستقیم هشت نفر و اشتغال‌زایی غیرمستقیم ۱۲ نفر به بهره‌برداری رسیده و مساحت آن ۳ هکتار است.

شریفی ادامه داد: مجتمع توریستی کیان، مجموعه‌ای زیبا با امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران است و این مجتمع که در محدوده دریاچه سد کنگیر واقع شده، علاوه بر دارا بودن مناظر و طبیعت زیبا، مجموعه‌ای از جمله سوییت‌های اقامتی، آلاچیق، قایق‌های موتوری و... را داراست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha