اشکور یکی از مقاصد گردشگری طبیعی رامسر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از اشکور به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری طبیعی رامسر در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز با بیان اینکه دهستان اشکور رامسر می‌تواند یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای طبیعت‌گردان و بوم‌گردان باشد، گفت: دهستان اشکور و ۱۱ روستای زیبای آن دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است و این قابلیت‌ها را در جایی دیگر کمتر می‌توان دید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر افزود: دهستان اشکور رامسر، روستاهای کیت، تمل، سپارده، یازن ، نارنه، ایفی، لج، میج، نداک، کلایه و آکنه را شامل می‌شود که هر کدام از روستاها دارای ویژگی‌های شاخص، جاذبه‌های طبیعی، بافت باارزش روستایی، صنایع‌دستی، آبشارهای زیبا، محصولات باغی و کشاورزی و دامداری سنتی است.

او تعطیلات پیش‌رو و نوروز را فصلی مناسب برای دیدن جاذبه‌های گردشگری دهستان اشکور رامسر برشمرد و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد در ایام نوروز و طول سال با معرفی ویژگی‌های خاص گردشگری اقتصاد این دهستان از مزایای حضور گردشگران برخوردار شود.

سحرخیز اشکور رامسر را دارای قابلیت‌های بی‌نظیر در بوم‌گردی اعلام کرد و گفت: تمامی شرایط برای گردشگری روستایی فراهم است و مهمانان نوروزی می‌توانند یک روز تجربه زندگی در روستا را به خوبی داشته باشند و این حضور خاطره‌ساز خواهد بود .

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha