بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان قم، زینالعابدین قراچورلوی با اشاره به تمهیدات پیشبینی شده برای ایام نوروز اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی و جلسات صورت گرفته، نقاط ضعف بررسی شد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم افزود: برنامهریزیهای لازم برای آمادهباش تمامی کارکنان اعم از اداری، خدماتی و اجرایی برای خدماترسانی به مسافران نوروزی به صورت شبانهروزی صورت گرفته است.
او اضافه کرد: سالن انتظار مسافران، نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، آبسرد کنها، تأمین آب شیرین و مایحتیاج اولیه مسافران پیشبینی شده است و در ایام عید نوروز به مسافرین خدماترسانی صورت میگیرد.
قراچورلوی خاطرنشان کرد: در کلیه ایام عید نوروز واحد گشت و بازرسی این سازمان برای برخورد با رانندگان متخلف فعال هستند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: تمام خدمات اعم از فروش بلیط، ساعات حرکت اتوبوسها و مبلغ بلیط نظارت و برنامهریزی آن به عهده سازمان راهداری استان است و این سازمان هیچ گونه نظارتی در خدمات نامبرده ندارد.
او تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف و یا برای کسب اطلاعات سفر میتوانند به عوامل نظارتی معاونت حملونقل ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان قم مراجعه کنند و یا با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها تماس بگیرند.
انتهای پیام/
نظر شما