برپایی نمایشگاه «بسم‌الله الرحمن الرحیم» در موزه فاطمی قم

موزه فاطمی شهر قم، در ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی نمایشگاه تابلو خط «بسم‌الله الرحمن الرحیم» در سبک‌های نسخ، نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث، ترکیبی و ذوقی کرده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، این نمایشگاه شامل تعدادی از آثار هنری با خط استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر کشفی و استاد علی سبطی در سبک‌های نسخ، نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث، ترکیبی و ذوقی با تذهیب، قطعه‌سازی و نقش رنگ استاد تاکستانی و استاد سید محسن کشفی در منظر علاقه‌مندان قرار داده شده است.

نمایشگاه تابلو خط «بسم‌الله الرحمن الرحیم» از ابتدای ماه مبارک رمضان تا آخر این ماه پر برکت در تالار عبرت موزه فاطمی شهر قم بر پا شده است و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر می‌توانند هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵:۳۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

موزه فاطمی شهر قم وابسته به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با دارا بودن بیش از ۳۰ هزار اثر تاریخی و هنری در میدان آستانه، جنب درِ شماره یک حرم مطهر قرار دارد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اینترنتی این موزه می‌توانند به تارنمای (سایت) قم‌تیکت به نشانی اینترنتی www.qomticket.com و نیز برای آگاهی از برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به تارنمای این بارگاه ملکوتی به نشانی اینترنتی https://amfm.ir مراجعه کنند و یا در قم با تلفن ۳۷۱۷۵۱ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha