رامسر ظرفیت برپایی بیش از ۵هزار تخته چادر را دارد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، اظهار کرد: فضاهای گردشگری رامسر ظرفیت برپایی بیش از ۵هزار چادر را دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: شهرستان نمونه گردشگری رامسر دارای ظرفیت‌های نهفته‌ای است که با حضور همه ساله گردشگران در این شهر زیبا شکوفا می‌شود و این هنر گردشگری رامسر است که خود را برای همه گونه سلیقه‌ای آماده کرده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر همچنین بیان کرد: زمینه‌های فراوانی برای گردشگران ماجراجویانه در رامسر فراهم شده است و در اختیار مهمانان نوروزی قرار دارد.

او با اشاره به تفریحات مهیج آبی مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، اسکی‌روی آب، اسب‌سواری، انواع چهار چرخ به عنوان بخش کوچکی از قابلیت‌های تفریحی شهرستان رامسر یاد کرد و افزود: جنگل‌ها، کوهستان، آب بندها زمینه‌های دیگری از محصولات گردشگری ماجراجویانه است که باعث جذب گردشگران در شهرستان رامسر می‌شود.

سحرخیز با بیان این مطلب که وجود زیر ساخت‌های ساحلی، مناطق نمونه و ایجاد مکان‌هایی برای نصب چادر این امکان را برای ماجراجویی در سواحل و جنگل با ضریب اطمینان بالا برای گردشگران فراهم کرده است، تصریح کرد: اگر با توجه به نیاز گردشگران، اینگونه ظرفیت‌سازی برای شهرستان رامسر بیشتر مورد توجه قرار گیرد به تبع آن تورهای گردشگری داخلی نیز توسعه می‌یابد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر ظرفیت‌های رامسر را در بخش گردشگری ماجراجویانه شامل شش محیط گردشگری ساحلی، سه منطقه نمونه گردشگری، ۵۴ واحد بوم‌گردی برشمرد و اعلام کرد: ظرفیت نصب چادر در این فضاهای گردشگری بیش از ۵هزار تخته چادر است و مهمانان نوروزی در ایام نوروز از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha