نصب بنر عفاف و حجاب در مراکز گردشگری استان گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از نصب بنر عفاف و حجاب در مراکز گردشگری استان گیلان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: این اداره‌کل به‌منظور اعمال نظارت صحیح بر اماکن گردشگری تحت پوشش خود با موضوع عفاف و حجاب به‌ویژه در ایام نوروز و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اقدام به تهیه و نصب بنر در این رابطه در مناطق گردشگری استان کرده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: تبلیغات محیطی در قالب نصب بنر و بیلبورد در راستای رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان در تمامی اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره‌کل، از جمله اقدامات انجام شده باست.

او با اشاره به اینکه فضاهای گردشگری این استان به لحاظ رعایت شئونات اسلامی از سوی اکثر بازدیدکنندگان مناسب‌تر از گذشته است ضمن قدردانی از عموم هم‌وطنان گفت: امیدواریم هموطنان در یازدید خود از استان گیلان، اوقات خوشی را سپری کنند. 

جهانی با اشاره به اینکه کرامت انسانی زن در سایه عفاف و حجاب او است، اضافه کرد: ارزش و اهمیت تبلیغ بصری و ایجاد فضای دینی و فرهنگی در جامعه عامل مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ و تعالیم اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha