بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در رامسر در حال انجام است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در رامسر در حال انجام است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز یکشنبه ۱۲ فروردین اظهار کرد: رامسر دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در جذب گردشگران نوروزی است، اما مهمترین موضوع در جذب گردشگران ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای مهمانان نوروزی است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان رامسر با بیان این مطلب که فعالیت گردشگری از سال ۸۴ در شهرستان رامسر آغاز شد و حاصل آن بعد از گذشت بیش از یک دهه ارتقای سطح گردشگری شهرستان است، افزود: سرمایه‌گذاران درخواست‌های متنوعی برای ایجاد تاسیسات گردشگری دارند به طوری که حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

او مجموعه گردشگری شهر سبز رامسر را یک برنامه حساب شده برای ارتقای خدمات گردشگری در شهرستان رامسر برشمرد و بیان کرد: امروزه این مرکز مهم گردشگری غرب مازندران توانسته است با خدمات متنوع گردشگری باعث جذب توریست و ماندگاری گردشگران بیش از یک روز در شهرستان رامسر شود.

سحرخیز تصریح کرد: مجموعه‌ای که خدماتی مانند زیباترین تله کابین کشور، تفریحات دریایی، شهر بازی، بزرگ‌ترین سالن اجرای برنامه‌های فرهنگی، هتل و متل و خدمات غذایی و فروشگاه‌های صنایع‌دستی را در معرض استفاده گردشگران قرار داده به صورتی که برای استفاده از این خدمات نیاز به صبر و حوصله است و گردشگران در مدت حضور خود در شهرستان چندین مرتبه از این مرکز مهم گردشگری شهر رامسر بهره‌برداری می‌کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر همچنین بیان کرد: خدمات متنوع دیگر تحت تاثیر مجموعه گردشگری شهر سبز در سال‌های گذشته در اطراف این مرکز ایجاد شده که می‌توان به فروشگاه بزرگ ایران کتان و رستوران‌های گردشگری شکیل و مهم اشاره کرد.

او گفت: در نوروز ۱۴۰۳ این مرکز سهم بسزایی در خدمات رسانی به گردشگران داشته و همه روزه هزاران نفر از این فضای منحصربه‌فرد گردشگری استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha