تلاش‌های ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان قابل‌تقدیر است

نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات ارائه‌شده و هماهنگی موجود در ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان قابل‌تقدیر است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، علی‌اکبر علیزاده برمی روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دامغان با قدرانی از زحمات دبیر و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان گفت: در بازدیدهای انجام‌شده از محل‌های ارائه خدمات و اسکان مسافران، شاهد ارائه خدمات و هماهنگی مطلوب در بین دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در شهرستان دامغان بوده‌ام که برای رضایتمندی مسافران و زائران تلاش می‌کنند که این امر قابل‌تقدیر است.

مجتبی اکبرپور رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان در این دیدار گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ بالغ‌بر ۳۵هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان اسکان داده‌ شده‌اند.

اکبرپور افزود: در بازه زمانی ذکرشده بیش از ۳۲ هزار بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان انجام‌شده است.

او در این دیدار با اشاره به میزان اقامت و بازدید انجام‌شده در نوروز ۱۴۰۳، به ارائه گزارش از اقدامات انجام‌شده در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران، مسافران و زائران نوروزی، افزایش مدت ماندگاری مسافران در این شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha