دریافت و تمدید اعتبار پروانه بهره‌برداری، شرط فعالیت تأسیسات گردشگری است

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از لزوم دریافت و تمدید پروانه بهره‌برداری برای فعالیت تأسیسات گردشگری در استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده روز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: دریافت و تمدید اعتبار پروانه بهره‌برداری، شرط فعالیت تأسیسات گردشگری در استان سمنان است و با تأسیسات گردشگری بدون پروانه فعالیت بر اساس ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: تمامی تأسیسات گردشگری، اعم از مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، خدماتی و تفریحی در سراسر استان موظف هستند برای فعالیت، پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و در موعد مقرر برای تمدید آن اقدام کنند.

مهدی قاسم‌زاده بابیان اینکه فعالیت تأسیسات گردشگری بدون داشتن پروانه بهره‌برداری غیرقانونی بوده و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود، گفت: تأسیساتی که در اسرع وقت برای تمدید پروانه فعالیت خود اقدام نکنند طبق ماده ۱۷ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی تأسیسات گردشگری با این واحدها برخورد قانونی انجام می‌شود.

او افزود: بر همین اساس از تمامی واحدهایی که تاریخ پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده یا پروانه فعالیت دریافت نکرده‌اند، برای دریافت پروانه فعالیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha