حضور مدیرکل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان در سامانه سامد

دستیار مردمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از حضور مدیرکل در سامانه سامد استانداری و پاسخگویی تلفنی به شهروندان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده ۲۱ فروردین ماه اظهار کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و پاسخ‌گویی دقیق به سیوالات و شبهات مردم و جامعه هدف اداره کل در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز محمدهادی طهرانی‌مقدم مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در سامانه سامد ۱۱۱ استانداری حاضر شد.

دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در این برنامه مدیرکل میراث‌فرهنگی به سیوالات تماس گیرندگان به صورت تلفنی پاسخ داد که برخی از آنها مرتفع و برخی دیگر نیز به منظور بررسی دقیق‌تر به معاونت‌ها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار گرفته و پاسخ لازم به ارباب رجوع داده شود.

به گفته طباطبایی‌زاده، سامانه سامد مسیری آسان برای ارتباط‌گیری مستقیم مردم با مدیرکل و بیان دغدغه‌ها و مسایل است و علاوه بر این مورد، سه‌شنبه‌های هر هفته نیز به موضوع دیدارهای چهره به چهره مردمی با مدیرکل اختصاص داده شده است.

دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه زمان تعیین شده در سامانه سامد در هر روز تنها یک ساعت تعیین شده و تعداد بیشتری از مردم تمایل به طرح بحث با مدیرکل داشتند، مقرر شد تا علاوه بر دیدارهای مردمی حضوری روزهای سه شنبه هر هفته، برای آن دسته از افرادی که در مرکز استان سکونت ندارند نیز امکان تماس تلفنی مهیا شود.

او افزود: افرادی که تمایل دارند در روزهای سه‌شنبه هر هفته به صورت تلفنی موارد خود را با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مطرح کنند می‌توانند از طریق واحد روابط‌عمومی و امور فرهنگی و یا دستیار مردمی مدیرکل هماهنگی های لازم را انجام دهند.

طباطبایی‌زاده تصریح کرد: عمده مواردی که در ارتباط مردمی سامانه سامد مطرح شد شامل دریافت تسهیلات، معرفی بیش از پیش استان و جاذبه های تاریخی گردشگری در سطح بین‌المللی، اشتغال و استخدام نیروهای تحصیلکرده مرتبط و قدردانی از خدمات انجام شده در ایام ستاد خدمات سفرهای نوروزی بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha