جلسه بررسی مشکلات مربوط به حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری استان زنجان برگزار شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از برگزاری جلسه‌ای برای بررسی مشکلات مربوط به حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری استان زنجان و رفع موانع با توجه به شعار سال در استانداری خبر داد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جلسه‌ای به بررسی مشکلات مربوط به حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری استان زنجان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل بانک ملی، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، رئیس گروه سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی و ۱۲ نفر از سرمایه گذاران  در حوزه تاسیسات گردشگری و معاونین کارشناسان  بانک ملی در استانداری پرداخته شد.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: با توجه به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شد، باید به فکر باشیم تا از ظرفیت مشارکت مردم برای رشد اقتصادی کشور بهره‌مند شویم.  

او گفت: رفع موانع احتمالی سرمایه گذاران گردشگری در اسفندماه ۱۴۰۲ جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شد و برخی از مشکلات و موانع برطرف شد  زیرا رونق گردشگری می‌تواند موجب توسعه اقتصاد استان شود. جذب گردشگران به استان باعث اشتغالزایی نیز می‌شود.  

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به سرمایه گذاران

حسین محمدی اظهار داشت: باید تمام پروژه‌های نیمه‌تمام و حائز اهمیت مورد بررسی قرار بگیرد و ما همواره به توسعه‌ی سرمایه‌گذاری و ایجاد زیر ساخت‌ها کمک کرده و خواهیم کرد. در این جلسه  مقررشد تا ۱۵ اردیبهشت ماه به طرح‌های حوزه گردشگری از محل تبصره ۱۸ تسهیلات پرداخت شود.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: اهمیت‌سنجی پرداخت تسهیلات باید توسط بانک انجام شود و در مدت تعیین شده باید خدمات اولویت‌بندی و سیاست‌گذاری شوند همچنین در این جلسه مقرر شد با برگزاری جلسات کارشناسی مشکلات سرمایه گذار مورد بررسی قرار گیرد.  

او گفت: تاکید داریم که پرداخت تسهیلات به کارفرمایان طبق ضوابط مشخص به اشتغال مدنظر برسد و  هدفمند باشد.  

تشکیل جلسه برای رفع موانع

فرامرز شیروانی گفت: گردشگری صنعت پیشران  است و سرمایه‌گذاری در این بخش نتیجه بخش است  زیرا این حوزه‌ها همواره فعال خواهند بود.  

رئیس اداره امور شعب استان زنجان در این جلسه بیان کرد:  جلسه‌ای ظرف ۲۴ ساعت با حضور نمایندگان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و  سرمایه گذاران در محل بانک ملی تشکیل خواهد شد تا مشکلات و موانع هر پرونده احصا و در کمترین زمان تسهیلات  تبصره ۱۸ پرداخت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012702832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha