برگزاری کارگاه و نشست‌های تخصصی سیزدهمین همایش دوسالانه حفاظت و مرمت اشیاء تاریخی-فرهنگی و آرایه‌های معماری

همزمان با هفته میراث‌فرهنگی کارگاه و نشست‌های تخصصی سیزدهمین همایش دوسالانه حفاظت و مرمت اشیاء تاریخی-فرهنگی و آرایه‌های معماری بصورت حضوری و برخط برگزار می‌شوند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، کارگاه «آشنایی با آسیب‌شناسی آثار فرهنگی از منظر زیستی» ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ تا ۱۲ بصورت حضوری در محل پژوهشگاه برقرار است.

نشست‌های« نمونه‌برداری، آماده‌سازی و مطالعه ملات‌های تاریخی به روش‌های آزمایشگاهی۲۳ اردیبهشت‌ماه  ساعت ۹ تا ۱۱، «بررسی فرونشست آثار باستانی در ایران» ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۱ تا ۱۳ و «تعیین قیمت و تهیه برآورد پروژه‌های مرمت آثار و آرایه‌های معماری» ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ تا ۱۱ نیز بصورت برخط به آدرس http://www.skyroom.online/ch/richt/rcccr برگزار خواهند شد.

حضور علاقمندان در تمامی این کارگاه‌ها و نشست‌ها که به همت پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی، پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشکده حفاظت آثار فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود آزاد است.

گفتنی‌است، سیزدهمین همایش دوسالانه حفاظت و مرمت اشیاء تاریخی-فرهنگی و آرایه‌های معماری ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha