دوره آموزشی گردشگری و اشتغال کارکنان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ساری برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از برگزاری دوره آموزشی گردشگری و اشتغال در اداره بهزیستی شهرستان ساری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، قاسم قادری از برگزاری دوره آموزش گردشگری و اشتغال برای پرسنل مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان در محل اداره بهزیستی ساری خبر داد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه این دوره آموزشی براساس توافق فی‌مابین اداره بهزیستی و میراث‌فرهنگی شهرستان برگزار شد، گفت: در این دوره ضمن آشناسازی پرسنل مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی با خدمات قابل ارائه در حوزه گردشگری، تعامل بین این دو اداره را جهت ایجاد اشتغال پایدار بسیار مهم برشمرد.

او با بیان این مطلب که موضوع اشتغال از نیازهای اساسی جوانان و فارغ التحصیلان است؛ افزود: تلاش بر این است پس از آموزش‌های لازم، توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار صورت گیرد.

 قادری با اشاره به اینکه بوم‌گردی، خانه مسافر و صنایع‌دستی به ویژه رشته سفال، چرم و همچنین بافته‌های داری بیشترین متقاضی در بین جوانان دارد اضافه کرد: تسریع در صدور مجوز و حمایت‌های تسهیلاتی در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403033001637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha