فعالان حوزه گردشگری باید در تمامی اتفاقات و رویدادهای جامعه حاضر باشند

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری گفت: گردشگری پدیده‌ای فرابخشی است و فعالان این حوزه باید در تمامی اتفاقات و رویدادهای جامعه حضور فعال داشته باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا، قاسم قادری دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ با اشاره به مشارکت حداکثری فعالان میراث‌فرهنگی، گردشگری، و صنایع‌دستی شهرستان ساری در جلسه شورای راهبردی مشورتی گردشگری اظهار کرد: گردشگری پدیده‌ای فرابخشی است و فعالان این حوزه باید در تمامی اتفاقات و رویدادهای جامعه حضور فعال داشته باشند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان بیان کرد: شهید رئیسی جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا بخشیده و ویژگی‌های مدیریتی و رفتاری آن شهید بزرگوار، ساده‌زیستی و خستگی‌ناپذیری و تلاش مستمر، الگوی مناسبی از مدیریت انقلابی و دینی است.

او در جلسه شورای راهبردی مشورتی گردشگری شهرستان در خصوص حضور در انتخابات با بیان اینکه : شرکت در انتخابات حق و تکلیف همه اقشار و هم وطنان است همه را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

قادری با اشاره به جلسات تبعینی برگزار شده در این خصوص با شاخص‌های تعیین شده توسط رهبر انقلاب عنوان کرد: رئیس جمهوری آینده بر این مبنا باید رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد بر مبانی انقلاب باشد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری اظهار امیدواری کرد فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر حضور پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha