ستاد سفر استان کرمانشاه آماده خدمات به گردشگران ران تابستانی است/ امسال تردد از مرز خسروی ۲ برابر می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان آماده خدمات‌دهی به گردشگران تابستانی است.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۶ تیرماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه، با اشاره به دائمی بودن ستاد خدمات سفر در طول سال، اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد در موقعیت‌های خاص سال که شاهد افزایش سفر هستیم، باید آمادگی لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران را داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: در فصل تابستان این آمادگی در استان وجود دارد که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

او تصریح کرد: علاوه بر تابستان بحث اربعین را هم در پیش داریم و پیش بینی ما این است که نسبت به سال گذشته با افزایش ۲ برابری تردد زوار عتبات عالیات از مرز خسروی باشیم.

فرمانی گفت: توجه به سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی یکی از ضروریات استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اعلام اینکه در بیش از ۶۰ نقطه استان تابلوهای معرفی سرویس‌های بهداشتی نصب شده است، افزود: انتظار می‌رود در بازه زمانی پیش رو نواقص موجود در حوزه سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های بین راهی اصلاح شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت باز بودن مساجد در طول شبانه روز و کیفیت و تمیزی خدمات‌دهی به گردشگران، گفت: همچنین انتظار می‌رود در فصل تابستان و ایام اربعین در محل امام‌زادگان سطح استان خدمات و برنامه‌هاب ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانی با اعلام اینکه سفرهای تابستانی شروع شده است، افزود: در مراکز کمپ‌های اقامتی شهرداری نسبت به ارائه خدمات بهتر اقدام کند و نیروی انتظامی نیز تامین امنیت این مراکز را در دستور کار قرار دهند.

فرمانی با تاکید بر اینکه گروه‌های نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی در این ایام بازدیدهای نظارتی را افزایش می‌دهند، اظهار کرد: انتظار می‌رود در حوزه اسکان مدارس در ایام تابستان آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی مناسب آمادگی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha