اردبیل ظرفیت برگزاری یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنایع‌دستی کشور را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل که در مردادماه برگزار می‌شود، می‌تواند یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کشور باشد.

به گزارش میراث آریا، کمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل گفت: اردبیل به عنوان مقصد گردشگری و یکی از مراکز مهم تولید محصولات صنایع‌دستی، ظرفیت برگزاری یکی از مهم‌ترین و بزرگترین نمایشگاه‌های صنایع‌دستی کشور را دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه مهم با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود و با محوریت اداره کل میراث‌فرهنگی استان نمایشگاه صنایع‌دستی با حضور حداکثری هنرمندان کشور برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: درصورت امکان تلفیق زمان برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و نمایشگاه روستا آباد می‌تواند در رونق هرچه بیشتر این رویدادها موثر باشد و مقرر شد دستگاه‌های متولی این موضوع را نیز در هفته جاری بررسی کنند.

میرجعفریان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی فرصتی مناسب برای معرفی، عرضه محصولات و رونق اقتصادی حوزه صنایع‌دستی است که امیدواریم نمایشگاه اردبیل نیز در این راستا موثر باشد.

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041100501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha