مقدمات برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل فراهم شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آمادگی برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در مردادماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مردادماه انجام شده است و این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این نمایشگاه صنعتگران حوزه صنایع‌دستی از سراسر کشور و در قالب حدود ۱۵۰ غرفه حضور خواهند داشت که طبق برآوردها امیدواریم شاهد نمایشگاه پرشوری باشیم.

او تاکید کرد: در این نمایشگاه باید بهترین شرایط و اطلاع‌رسانی کافی را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه فراهم کنیم چرا که بدون حضور پرشور مردم نمایشگاه کیفیت لازم را نخواهد داشت.

محمدی ادیب ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در زمینه حمل و نقل، اسکان و محل برگزاری نمایشگاه انجام شده است و تلاش می‌کنیم که با حضور گسترده و کیفی صنعتگران از سراسر کشور شاهد برگزاری یکی از بهترین نمایشگاه‌های ملی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha