همدلی کم‌نظیر دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای رفع مشکل سرمایه‌گذاران در استان اردبیل/ ۸۰ مورد مقررات مخل کسب‌وکار در استان شناسایی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به تلاش‌ها در استان برای کاهش و رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری، همدلی دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران را کم‌نظیر دانست.

به گزارش میراث آریا، یاسر عبداللهی عابد امروز شنبه ۳۰ تیرماه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با هدف کاهش و رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری، همدلی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و حوزه قضایی استان اردبیل در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران کم‌نظیر است.

معاون استاندار اردبیل افزود: در راستای بهبود محیط کسب‌وکار، شاخص‌های مرتبط با این موضوع و تمام مواردی که در نگاه سرمایه‌گذاران نیاز به بهبود، تسهیل و تسریع دارد، با حضور دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی به‌صورت مستمر در قالب جلسات منظم در اتاق بازرگانی مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه در راستای بهبود فضای کسب‌وکار در استان اردبیل، ۸۰ مورد مقررات مخل کسب‌وکار شناسایی شده است، گفت: در راستای اهتمام برای رفع این مقررات مخل کسب‌وکار، ۵۰ پیشنهاد به مرکز کشور برای حل مشکلات و تسهیل کسب‌وکار ارائه شده است.

عبداللهی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران فعال در تمامی حوزه‌ها در استان اردبیل با جدیت انجام و موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری با برگزاری جلسات مختلف مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha