رونق صنعت گردشگری سبب اشتغالزایی در گیلان می‌شود

بازرس کل گیلان گفت: رونق صنعت گردشگری سبب اشتغالزایی در گیلان می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، احمد آقایی عصر دوشنبه 19 شهریورماه در نشست بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف شهر پره‌سر گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی شورای اسلامی و شهرداری این منطقه از سازمان بازرسی برای رفع مشکلات مطروحه، تصمیم بر این شد به اتفاق جمعی از مدیران کل در شهر پره سر حضور پیدا کرده و به صورت میدانی مشکلات را لمس و گره گشایی کنیم.

بازرس کل  افزود: با توجه به طبیعت خدادادی و جلوه بکر و مردمان خوب و غنای فرهنگی که در شهر پره سر موجود است این امر موجب شده سالانه تعداد کثیری از گردشگران به این منطقه سرازیر شوند.

آقایی با اشاره به موقعیت ممتاز جغرافیایی پره سر به ویژه آبشار ویسادار که میراث طبیعی این شهر است، تصریح کرد: وجود چنین جاذبه‌هایی سبب خواهد شد که گردشگران وارد این شهر شوند و در همین راستا ایجاد زیرساخت برای گردشگران سبب رونق این منطقه خواهد شد.

بازرس کل گیلان در ادامه بیان کرد: آبشار ویسادار تنها تعلق به این منطقه ندارد، بلکه متعلق به همه مردم استان و کشور است و طبیعی است ورود گردشگران برای بازدید از این نقطه سبب رونق کل استان خواهد شد.

او با اشاره به اینکه رونق صنعت گردشگری سبب از بین بردن فقر و ایجاد شغل در جامعه خواهد شد، گفت: آبشار ویسادار بستری است که می‌تواند فقر و تنگدستی را از مردم منطقه و حتی استان نیز بزداید.

آقایی با بیان این مطلب که گردشگران همیشه در جایی خواهند رفت که امنیت و زیرساخت رفاهی تأمین باشد، افزود: با توجه به حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مردم خوب و نجیب، امنیت در همه نقاط این استان حاکم است و از این رو، به لحاظ اقتدار و تیزبینی نیروهای امنیتی، گیلان امن ترین استان کشور تلقی می‌شود.

او در ادامه با ابراز نگرانی در مورد نبود زیرساخت لازم برای گردشگران گفت: در سایه بی توجهی و بی تدبیری که از سوی برخی مدیران در گذشته رخ داده است امروز ما وارث این کمبودها هستیم و لذا، ما باید با برنامه ریزی از کمبودهای امروز گذر کنیم و برای آینده نیز برنامه داشته باشیم.

بازرس‌کل استان گیلان در ادامه با پرداختن به مشکلات شهر پره سر تصریح کرد: ما باید برای زیر ساخت‌های این شهر تلاش کنیم و معضلات پره سر که اعم از حمل و نقل، برق، فاضلاب، آب آشامیدنی و غیره است را با نگاه اجمالی و هدف مشترک در کنار مدیران شهرستانی حل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062001251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha