امر به معروف و نهی از منکر میراث‌فرهنگی و تمدنی ایران است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی امر به معروف و نهی از منکر را میراث‌فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی دانست.

به گزارش میراث‌آریا، سید جواد موسوی امروز شنبه 24 شهریورماه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از اصول اساسی دین اسلام، نقش مهمی در حفظ و تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی دارد، این فرهنگ می‌تواند به ایجاد یک جامعه سالم و پایدار کمک کند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی را  پاسداری از میراث فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: ترویج این فرهنگ در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری می‌تواند به حفظ و نگهداری آثار تاریخی و فرهنگی کمک کند، مردم با آگاهی از اهمیت این اصول، در حفظ و نگهداری میراث فرهنگی خود مشارکت فعال‌تری خواهند داشت.

موسوی با اشاره به اهمیت توسعه پایدار گردشگری اظهار کرد: با ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، می‌توان به توسعه پایدار گردشگری کمک کرد، گردشگران داخلی و خارجی با مشاهده احترام به ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی، تجربه بهتری از سفر خود خواهند داشت و این می‌تواند به جذب بیشتر گردشگران منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401469
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha