جلسه کمیته فنی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تبریز برگزار شد

جلسه کمیته فنی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تبریز با حضور معاون صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز به‌همراه کارشناسان صنایع‌دستی استان برگزار شده و طی این جلسه تصمیمات لازم برای حضور هنرمندان این حوزه در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری تبریز اتخاذ شد.

به گزارش میراث آریا، جلسه کمیته فنی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تبریز امروز دوشنبه ۹ مهرماه با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان و تولیدات صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری تبریز برگزار شد.

فرشاد به‌آفرین معاون صنایع‌دستی در حاشیه این جلسه گفت: حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان با رویکرد معرفی همه‌جانبه تولیدات صنایع‌دستی در این رویداد تاثیر بسزایی در ایجاد فضایی مناسب برای معرفی و فروش آثار صنایع‌دستی خواهد داشت.

معاون صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد و این فرصت مغتنمی نه‌تنها برای هنرمندان صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی بلکه هنرمندان کل کشور است تا آثار خود را به نمایش بگذارند.

 او به اهمیت این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنایع‌دستی در سطح ملی و بین‌المللی، فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات، گسترش بازار فروش و معرفی فرهنگ و هنر غنی استان به سایر کشورها به شمار می‌رود. حضور هنرمندان در این نمایشگاه نه تنها به ترویج و حفظ هنرهای سنتی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی و توسعه صنایع‌دستی در استان نیز باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900702
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha