بهگزارش میراثآریا، حسین ایزدی ۱۰مهر ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری این سمینار به صورت حضوری و آنلاین افزود: سمینار فنآوری و صنعت چاپ، هویت بخشی و بازارسازی در صنا.یعدستی، فرهنگی و سوغات ملی ویژه فعالان صنعت چاپ و بستهبندی در صنایعدستی و هنرهای سنتی برنامهریزی شده است
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران صنعت بستهبندی را یکی ازموضوعات مهم بازاریابی به ویژه صادرات صنایعدستی ارزیابی کرد و گففت: خوشبختانه تنوع تولید با کیفیت در رشتههای مختلف صنایعدستی و هنرهای سنتی در مازندران بالاست اما نبود بستهبندی مناسب باعث میشود.این دست ساختههای هنری در حد و اندازه خود وارد بازار نشود.
او با بیان این مطلب که اگر بخواهیم موضوع صادرات صنایعدستی را به صورت حرفهای دنبال کنیم باید.طراحی بستهبندی را جدی بگیریم؛ یادآور شد: یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در ارائه محصول در بازارهای بینالمللی، توجه به هنر طراحی بستهبندی است که میتواند نگاه مشتری را نسبت به محصولی تغییر داده و شانس خرید آن را در بازار هدف افزایش دهد.
سمینار هماندیشی فنآوری و صنعت چاپ در صنایعدستی و سوغات ۲۴ مهر ماه جاری در مازندران برگزارمیشود
انتهای پیام/
نظر شما