آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت با حضور ۱۵۰ نفر برگزار شد/ لزوم‌ آموزش تخصصی در حوزه گردشگری استان

معاون گردشگری گردشگری استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت آموزش تخصصی در حوزه گردشگری، از برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری با شرکت ۱۵۰ متقاضی در استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، علیرضا بایرام‌زاده، با تأکید بر نقش اساسی آموزش در ارتقای سطح خدمات گردشگری گفت: آموزش گردشگری یکی از ستون‌های توسعه این صنعت است که بدون آموزش‌های علمی و تخصصی، نمی‌توان به رشد پایدار در این حوزه دست یافت که در این راستا افزایش مستمر سطح دانش فعالان این عرصه گامی مهم در راستای جذب گردشگران بیشتر و ارائه خدمات باکیفیت‌تر است.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی به آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری در استان اشاره کرد و ادامه داد: این آزمون که روز شنبه ۱۴ مهر ماه برگزار شد، مصداق بارزی از تلاش‌های همه‌جانبه برای تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری است.

او افزود: ۱۵۰ نفر متقاضی در این آزمون شرکت کرده و در حوزه‌های مختلف مدیریت فنی، راهنمای گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات و مدیریت فنی به مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بایرام‌زاده با اشاره به هدف برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری خاطرنشان کرد: هدف از این دوره‌ها، افزایش دانش و مهارت افراد فعال در حوزه گردشگری و در نهایت، ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده به گردشگران است.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش مهم آموزش در توسعه پایدار صنعت گردشگری گفت: هدف از این دوره‌ها ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی و در نهایت بهبود خدمات گردشگری در استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601195
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha