خروج از بن‌بست با توسعه زیرساخت‌های گردشگری/ جشنواره گردوی ثمرین فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها

فرماندار اردبیل گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تبدیل شدن به مقصد گردشگری راه‌حل خروج منطقه‌ای مثل شهر ثمرین از بن بست است.

به گزارش میراث آریا، محمد اعتماد اعجازی در حاشیه نخستین جشنواره گردوی ثمرین در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: امیدواریم برگزاری رویداد گردشگری گردو در ثمرین و ثبت این رویداد در تقویم رویدادهای گردشگری کشور بتواند به افزایش معرفی ظرفیت‌های این شهرستان کمک و ثمرین به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: شهر ثمرین با بن‌بست جغرافیایی مواجه است و ما شرایط مشابهی را در سرعین و هیر شاهد بودیم که در یک دهه اخیر این مناطق از بن‌بست خارج شده و با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، شاهد تحول جدی در سرعین و هیر هستیم که به مقصد گردشگری تبدیل شده است.

او تاکید کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ارتقای روح نشاط اجتماعی، سرزندگی و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و سابقه دیرین ثمرین در تولید گردو و درختان تنومند این منطقه است که می‌تواند جذب گردشگران بیشتری را در پی داشته باشد.

اعتماد اعجازی ادامه داد: بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر دسترسی شهر ثمرین ازمطالبات مردمی بود که از سه راهی ثمرین تا اردبیل این امر انجام شده و شرایط بهتر تردد را در مسیر اردبیل به ثمرین شاهد هستیم که می‌تواند در جذب گردشگران نیز موثر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101482
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha