حضور کارآفرین هرمزگانی در نمایشگاه صنایع‌دستی ایروان ارمنستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از حضور کارآفرین هرمزگانی در نمایشگاه صنایع‌دستی ایروان در ارمنستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، محمد محسنی گفت: ناصر رهسپار هنرمند و کارآفرین هرمزگانی به‌عنوان نماینده استان از تعاونی صنایع‌دستی هرمزان کار میناب، از ۲۳ مهرماه به مدت ۳ روز در نمایشگاه صنایع‌دستی ایروان شرکت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند از ایران حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه انواع صنایع‌دستی حصیری، لباس‌های محلی و رودوزی‌های سنتی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

او اظهار کرد: حضور صنایع‌دستی هرمزگان در نمایشگاه‌های خارجی باعث می‌شود صنایع‌دستی به بازارها و مخاطبان جدید در سطح بین‌المللی معرفی شود و این موضوع می‌تواند به شناخت بیشتر از فرهنگ و هنر محلی و جذب مشتریان خارجی کمک کند.

نمایشگاه صنایع‌دستی  ایروان پنجاهمین حضور ناصر رهسپار در نمایشگاه‌های خارجی است. او سابقه حضور در نمایشگاه‌های ۶ کشور اروپایی و آسیایی دارد.

نمایشگاه صنایع‌دستی ایروان تحت عنوان پیوند فرهنگی ایران و ارمنستان از ۲۳ تا ۲۵ مهرماه در بازار ورنیساج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072401735
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha