استقبال از زائران و مسافران نوروزی در قم

با حضور استاندار قم و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، از زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسافران نوروزی که وارد شهر قم می‌شدند، استقبال صورت گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، آیین استقبال از مسافران نوروزی و خوشامدگویی به زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) روز چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این مراسم سید محمد آقامیری و ابوالقاسم مقیمی استاندار و معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم حضور داشتند.

در این برنامه که در ایستگاه راه‌آهن قم، پایانه مسافربری مرکزی شهر و در عوارضی آزادراه قم – تهران (آزادراه خلیج‌‎فارس) انجام شد، استاندار قم به همراه جمعی از مسئولان این استان، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با اهدای هدایایی از زائران و مسافران نوروزی استقبال کردند.

استاندار قم در حاشیه این برنامه، بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به زائران و مسافران در ایام عید نوروز در استان قم تأکید کرد.

همچنین مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ از آمادگی مراکز اقامتی و گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی استان برای ارائه خدمات مطلوب و هر چه بهتر خبر داد و اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان را به زائران و مسافران ضروری دانست.

برنامه استقبال از زائران و مسافران نوروزی همه ‌ساله در نخستین روز از فصل بهار، به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با حضور جمعی از مسئولان در ورودی‌های شهر قم انجام می‌شود.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha