تشکیل انجمن فرهنگیان دوستدار میراث فرهنگی در خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از تشکیل انجمن فرهنگیان دوستداران میراث فرهنگی خوزستان خبر داد و گفت: این مهم در دست اقدام است.

ابه گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان، فشین حیدری اظهار کرد: تشکیل انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی خوزستان یکی از توانمندی‌هایی است که در راستای استفاده توان مردمی در رفع مشکلات میراث فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این انجمن‌ها می‌توانند در راستای بهبود وضعیت آثار تاریخی، فرهنگ‌ سازی نحوه مواجهه با آثار تاریخی و ... موثر باشند و به این دلیل از همه توان برای حمایت از تشکیل و فعالیت این انجمن‌ها استفاده می‌کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه اقشار مختلف برای تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی تقاضا دارند، گفت: فرهنگیان از جمله افرادی هستند که برای تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی تقاضای مکرری داشته‌اند و به این دلیل فردی برای تشکیل این انجمن فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: تشکیل انجمن فرهنگیان دوستدار میراث فرهنگی می‌تواند در راستای بهبود وضعیت فرهنگ‌سازی مواجهه با آثار تاریخی، حفاظت از آثار و بهبود وضعیت موجود در بین قشر دانش‌آموز و فرهنگی به میراث فرهنگی کمک شایانی کند.

وی افزود: تاکنون انجمن دوستداران وکلای دوستدار میراث فرهنگی برای تشکیل با اداره کل میراث فرهنگی خوزستان وارد مذاکره شده است که در این زمینه از حضور اقشار مختلف استقبال می‌کنیم.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 139212071

برچسب‌ها