برپایی ۲۱ بازارچه موقت نوروزی صنایع‌دستی در استان سمنان برنامه‌ریزی شد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ۲۱ بازارچه موقت و ۲ بازارچه دائم در گرمسار و شاهرود برای عرضه دست سازه‌های هنرمندان صنایع‌دستی استان در نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز شنبه 20 اسفندماه 1401 افزود: چهار بازارچه موقت عرضه صنایع‌دستی در هر یک از شهرهای سمنان و دامغان، سه بازارچه در شاهرود، یک بازارچه در گرمسار، سه بازارچه در مهدی‌شهر، ۲ بازارچه در هر یک از شهرهای سرخه، آرادان و میامی از 25 اسفند تا پایان نوروز ۱۴۰۲ پذیرای گردشگران است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بازارچه موقت صنایع‌دستی نوروز ۱۴۰۲ در نقاط مختلف استان سمنان در ورودی و خروجی و نقاط شلوغ و پرتردد شهرها برپا خواهد شد.

سلطانی پور افزود: چهار بازارچه موقت عرضه صنایع‌دستی در شهر سمنان در میدان استاندارد، جنب گلزار شهدای گمنام در ورودی شهر سمنان در پارک سیمرغ؛ بلوار ۱۷ شهریور و بلوار شریف واقفی در نزدیکی راه‌آهن برپا می‌شود.

او گفت: برپایی نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی در شاهرود در سه‌نقطه الغدیر، سه‌راهی کمربندی، سه‌راهی محن برای نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011220863715

برچسب‌ها