خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران خراسان رضوی در دهه آخر ماه صفر در اولویت است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران در دهه آخر صفر در اولویت است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مرتضی نظری روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان شاهرود گفت: با توجه به شروع سفرها در ایام شهادت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) و افزایش حجم سفرها به سمت خراسان رضوی و از سویی بازگشت زائران کربلا به این شهرستان، خدمت‌رسانی مطلوب و برنامه‌ریزی برای رسیدن به این امر اولویت اول اداره میراث‌فرهنگی شهرستان شاهرود است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: این جلسه به‌منظور هماهنگی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر باهدف برنامه‌ریزی برای برگشت زوار حسینی و ماندگاری مسافران در شهرستان و کاهش تصادفات برگزار شده است.

نظری افزود: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی با هدف اجرای کامل شیوه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران در شهرستان شاهرود به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: موضوع مدیریت بازگشت سفر زائرین و ارائه خدمات به زوار به‌طور جد از سوی این ستاد خدمات سفر شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

ابوطالب جلالی افزود: نظارت و گشت‌های مشترک نظارتی خصوصاً در زمینه تنظیم بازار باید بیشتر از گذشته در دستور کار اعضای ستاد قرار گرفته و تا پایان شهریورماه این نظارت‌ها به‌طور مداوم ادامه داشته باشد.

او گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان باعث شده است تا ماندگاری مسافران در شهرستان افزایش و تصادفات جاده‌ای کاهش یابد.

جلالی بر لزوم نظارت بیشتر بر تفرج‌گاه‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری‌های شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha