معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم در رونق اقتصاد این بخش مؤثر است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: تصویری که از شهر قم در بین مردم ایران وجود دارد، موضوع زیارت است؛ در حالی که معرفی ظرفیت‌های تاریخی، میراثی و گردشگری این شهر می‌تواند سبب رونق بیش‌تر اقتصاد گردشگری قم شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مجید اخوان روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: هنوز ظرفیت‌های گردشگری قم ناشناخته است و دیدگاهی که نسبت به قم وجود دارد، فقط زیارتی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها در معرفی ظرفیت‌های گردشگری یادآور شد: تعامل و همراهی شهرداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم می‌تواند زمینه‌ساز رونق گردشگری قم باشد.

او اطلاع‌رسانی و معرفی بخش‌های گوناگون گردشگری شهر قم را ضروری دانست و بیان کرد: باید در این نمایشگاه‌ها نهادهای متولی حضور پررنگی داشته باشند و بخش‌های گردشگری شهر قم همچون بازار کهنه را به مردم معرفی کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای بازدید عموم دائر است و غرفه استان قم در سالن ۳۸B قرار دارد.   

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha