مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از غرفه قم در نمایشگاه گردشگری بازدید کرد

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، محمد کریمی مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ از غرفه قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی با علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم و هنرمندان صنایع‌دستی حاضر در غرفه این استان گفت‌وگو کرد و از نزدیک با فعالیت‌های استان قم در بخش گردشگری آشنا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های حوزه گردشگری این اداره‌کل ارائه داد و گفت: بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) همچون نگینی در مرکز این شهر می‌درخشد، وجود مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران ظهور امام مهدی(عج) و نیز بقعه‌های متبرک امامزادگان(ع) آن را محور گردشگری مذهبی ایران کرده است. 

علیرضا ارجمندی ادامه داد: قم با تمدنی هفت هزار ساله، دارای اماکن باستانی و تاریخی و نیز جاذبه‌های ناشناخته تاریخی و طبیعی و مراکز گردشگری مختلف است و در این نمایشگاه تلاش کردیم تا بازدیدکنندگان را با این آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در زمینه‌های گوناگون آشنا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112701980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha