گردشگری روستایی در کرمانشاه باید رونق گیرد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه بر لزوم رونق گردشگری روستایی در روستاهای کرمانشاه به منظور رونق کسب و کارها در این مناطق تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدجواد خجسته روز پنجشنبه ۹ فروردین در بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان روانسر،  با اشاره به اهمیت گردشگری روستایی، اظهارکرد: گردشگری روستایی می‌تواند در رونق کسب و کار روستائیان تاثیرات مثبتی برجای بگذارد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای محلی در روستاها می‌تواند به معرفی بیشتر قابلیت‌های گردشگری این روستاها و جذب بیشتر گردشگران بسیار کمک کننده باشد. 

او تصریح کرد: بعلاوه برای اینکه گردشگری روستایی را تقویت کنیم، بهینه سازی زیرساخت‌های ارتباطی روستایی در استان یک ضرورت است تا دسترسی مسافران به روستاها با سهولت بیشتری انجام گیرد. 

خجسته در پایان با بیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی نقش مهمی در رونق گردشگری روستایی دارند، تاکید کرد: به این منظور باید تسهیلات لازم را در اختیار اقامتگاه‌های بوم‌گردی قرار دهیم تا توسعه پیدا کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha