استقبال از رئیس‌جمهور ساعت ۱۰ صبح فردا از میدان روح‌الله قم انجام می‌شود

استاندار قم گفت: آیین استقبال از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، فردا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح از میدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، سید محمد آقامیری اظهار کرد: دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت فردا به استان قم انجام می‌شود که برنامه‌هایی از پیش تعیین‌شده برای این سفر تدارک دیده شده است. 

استاندار قم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر را دیدار مردمی رئیس‌جمهور عنوان کرد و گفت: این برنامه فردا در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) ترتیب می‌یابد و آیت‌الله رئیسی حوالی ساعت ۱۱ صبح در بین اقشار مختلف مردم سخنرانی می‌کند.

او موضوع مسکن را نیز یکی دیگر از اولویت‌های این سفر برشمرد و گفت: رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به موضوع مسکن دارد و از طرح‌های ساخت مسکن در این استان بازدید خواهد کرد و ۴۶۷ واحد مسکونی همزمان با این سفر تحویل متقاضیان خواهد شد.

آقامیری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان، طرح توسعه ظرفیت بخش ۲۳۰ کیلوولت پست نیروگاه قم به میزان ۱۶۰ مگاولت آمپر در نیروگاه سیکل ترکیبی قم به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار قم با بیان این که این طرح ظرف هفت ماه و با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به سرانجام رسید، گفت: با وارد شدن این پست به مدار برق استان، نوسانات برق و خاموشی‌های سال‌های گذشته رفع خواهد شد.  

او اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت‌های ویژه در این سفر، موضوع فرودگاه و مونوریل است که ان‌شاءالله بتوانیم تا پایان دولت سیزدهم این دو طرح بزرگ استان قم را به سرانجام برسانیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha