راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد، این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند و بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم ایجاد شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، نرجس نیازمند اظهار کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در محورهایی از جمله آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در خصوص حمایت از زنان و مشاغل خانگی افزود: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد، این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند.

او خاطرنشان کرد: شهرداری قم با استفاده از ظرفیت سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه‌اندازی کرده است.

او کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها برشمرد و بیان کرد: این مسأله به نفع مردم است و رونق این بازارچه‌ها هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان محصولات می‌تواند سودمند و اثرگذار باشد.

نیازمند یکی دیگر از اقدام‌های شهرداری منطقه ۲ قم را راه‌اندازی بوستان خانواده دانست و افزود: همکاری میان سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در راستای ایجاد ایستگاه‌های آب‌شیرین انجام شده است تا مردم در این عرصه نیز مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha