زیرساخت‌های گردشگری قم اندک است

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری قم گفت: زیرساخت‌های گردشگری و ماندگاری زائران در قم اندک است و انتظار می‌رود، با همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری، گام‌های خوبی برای خدمت‌رسانی و افزایش ماندگاری زائران برداشته شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، حمیدرضا جعفری، روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان‌های گوناگون کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری قم خاطرنشان کرد: اگر ظرفیت‌های گردشگری قم به درستی در بین جامعه هدف داخلی و بین‌المللی معرفی شوند، شاهد رونق اشتغال و اقتصاد شهری قم خواهیم بود.

او با تأکید بر اهمیت معرفی ظرفیت‌ها و ایجاد زمینه لازم برای رونق گردشگری گفت: رونق گردشگری در قم در گروی حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری است که بسیاری از این امور با همراهی شهرداری امکان‌پذیر است.

جعفری ادامه داد: شهرداری قم با تخفیف‌هایی  حمایت‌هایی را از سرمایه‌گذاران داشته است. استان قم به مهم‌ترین استان کشور در زائرپذیری و ماندگاری مسافران و زائران تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112701998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha